Jubileumsmiddag på San Nicci, Berlin

Jubileumsmiddag på San Nicci, Berlin
Wirklich? Noch ein mal doppel Espresso?

tirsdag 29. juni 2010

Leilighet Madrid

Leilighet i Madrid er booket! Leiligheten ligger sentralt, og jeg håper alle syns 32 euro per pers per natt er overkommelig prismessig. Etter råd fra Kari gikk jeg dessuten for den med barløsning... Merk at vi ikke trenger å ha med håndkler og sengetøy. Se lenke:

http://www.lovingmadrid.com/Madrid-Puerta-del-Sol-4-self-catering-3-bedroom-apartment-Puerta-del-Sol-Fantastic-apartment-great-central-location-id-2561-en.html

5 kommentarer:

  1. Kari Skeidsvoll Moe29. juni 2010 kl. 20:58

    Ser kjempebra ut!

    SvarSlett
  2. Eneste aberet er musikksituasjonen. Det er ikke cd-spiller. Kanskje vi må satse på musikk-kanal på spansk tv?

    SvarSlett
  3. Musikksituasjonen løser vi lett med en Ipod og min lille flyttbare høyttaler!

    SvarSlett
  4. :-D
    ...men får den plass i håndbagasjen, da?

    SvarSlett
  5. Dette er virkelig bra jobbet! Drittlekker leilighet. Vi MÅ jo drikke dry martini (selv om det smakte pyton sist gang jeg drakk det...) Gleder meg som en liten unge allerede! Tjalabais!

    SvarSlett